Lirik Sadis Cara Ndu E - Narta Siregar

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Sadis Cara Ndu E - Narta Siregar " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Sadis Cara Ndu E - Narta Siregar

Lirik Lagu Narta Siregar - Sadis Cara Ndu E

Enggo keri nanam tebuna
Tengguli e ibas dilahku
Em ban sedak na pusuh ku e

Iting nande ginting
Permainken ndu kepe aku
Lasam ken ndu kekelengenku

Terang pe wari e
Terangen nina jelma sinterem
Tapi gelap ibas matangku

Manis ranan ndu
Mehuli tempa perbahanendu
Tapi labo arah ukurndu

Cara ndu e nande ginting
Sadis kel tuhu
Perbahanen ndu e itingku
Kejam kam tuhu

Aku nge tempa iban ndu jadi rondong ndu
Tapi na labo kepe bage ate ndu
Aku nge tempa bahan ndu jadi rondong ndu
Tapi na labo kepe jadi ate ndu

Terang pe wari e
Terangen nina jelma sinterem
Tapi gelap ibas matangku

Manis ranan ndu
Mehuli tempa perbahanendu
Tapi labo arah ukurndu

Cara ndu e nande ginting
Sadis kel tuhu
Perbahanen ndu e itingku
Kejam kam tuhu

Aku nge tempa iban ndu jadi rondong ndu
Tapi na labo kepe bage ate ndu
Aku nge tempa bahan ndu jadi rondong ndu
Tapi na labo kepe jadi ate ndu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.