Lirik Perangkap Cinta - Mimi Manan

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Perangkap Cinta - Mimi Manan " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Perangkap Cinta - Mimi Manan

Lirik Lagu Mimi Manan - Perangkap Cinta

Hati aku yang terluka
Sakit namun tetap mencuba lagi 
Aku yang sengsara kerna
Di perangkap cinta

Kisah ini sukar untuk aku bicara
Tentang diri yang mencari sukar arahnya 
Bila ku masih kembali, bersamanya lagi 
Mengulangi cinta

Hati aku yang terluka
Sakit namun tetap mencuba lagi
Aku yang sengsara di perangkap cinta 
Tak ada sudah, cerita kita
Derita jiwa raga

Sayang tidak pernah ku duga
Ku tak mampu menghilangkan rasaku
Terhanyut aku mencintai kamu

Hati aku yang terluka
Sakit namun tetap mencuba lagi
Aku yang sengsara di perangkap cinta
Tak ada sudah, cerita kita
Derita jiwa raga

Aku yang sensara di perangkap cinta
Tak ada sudah, cerita kita
Derita jiwa raga

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.