Lirik Cinta Kau Balas Dusta - Taufiq Sondang

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Cinta Kau Balas Dusta - Taufiq Sondang " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Cinta Kau Balas Dusta - Taufiq Sondang

Lirik Lagu Taufiq Sondang - Cinta Kau Balas Dusta

Lelah aku mengalah
Lelah aku berjuang
Kau yang ku sayang
Telah membuatku kecewa

Janji setia kau lafazkan
Kini tinggal hanya kenangan
Kau tlah berdua merajut kasih bersamanya

Biar ku membawa luka
Biarlah aku merana
Tak sanggup lagi bertahan
Kerana kau tak setia

Sekuat ku tuk bertahan
Sebisanya kau hancurkan
Lelah aku yang mengalah
Kecewa aku kecewa

Lelah aku mengalah
Lelah aku berjuang
Kau yang ku sayang
Telah membuatku kecewa

Janji setia kau lafazkan
Kini tinggal hanya kenangan
Kau tlah berdua merajut kasih bersamanya

Biar ku membawa luka
Biarlah aku merana
Tak sanggup lagi bertahan
Kerana kau tak setia

Sekuat ku tuk bertahan
Sebisanya kau hancurkan
Lelah aku yang mengalah
Kecewa aku kecewa

Biar ku membawa luka
Biarlah aku merana
Tak sanggup lagi bertahan
Kerana kau tak setia

Sekuat ku tuk bertahan
Sebisanya kau hancurkan
Lelah aku yang mengalah
Kecewa aku kecewa

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.