Lirik Idaman - Miqbal GA

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Idaman - Miqbal GA " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Idaman - Miqbal GA

Lirik Lagu Miqbal GA - Idaman

pinginku iso dadi idaman..
nanging aku kok ora seragaman..
kerjone aku iseh serabutan..
bayare aku iseh pas-pasan..

nuruti kabeh penjalukanmu..
tak rewangi ra mangan seminggu..
seko kuwi kowe dadi ora love you..

pancen aku dudu wong nduwe..
bedo karo de'e sing menang sak kabehe..
bondo ndunyo ra sepiro..
ora nduwe opo-opo..
sadar diri aku mesti mbok larani..

pinginku iso dadi idaman..
nanging aku kok ora seragaman..
kerjone aku iseh serabutan..
bayare aku iseh pas-pasan..

nuruti kabeh penjalukanmu..
tak rewangi ra mangan seminggu..
seko kuwi kowe dadi ora love you..

pancen aku dudu wong nduwe..
bedo karo de'e sing menang sak kabehe..
bondo ndunyo ra sepiro..
ora nduwe opo-opo..
sadar diri aku mesti mbok larani..

 pinginku iso dadi idaman..
 nanging aku kok ora seragaman..
 kerjone aku iseh serabutan..
 bayare aku iseh pas-pasan..

 nuruti kabeh penjalukanmu..
 tak rewangi ra mangan seminggu..
 seko kuwi kowe dadi ora love you..


 pinginku iso dadi idaman..
 nanging aku kok ora seragaman..
 kerjone aku iseh serabutan..
 bayare aku iseh pas-pasan..

 nuruti kabeh penjalukanmu..
 tak rewangi ra mangan seminggu..
 seko kuwi kowe dadi ora love you..
 seko kuwi kowe dadi ora love you..
 tanpo kowe.. aku biasa wae

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.