Lirik Mbera Begindu - Elsha Monicha Depari

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Mbera Begindu - Elsha Monicha Depari " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Mbera Begindu - Elsha Monicha Depari

Lirik Lagu Elsha Monicha Depari - Mbera Begindu

Terangkenca wari e
Kuinget kena ma karo
Muat aku tunduh e
Kena nge bayangenku
Perban tedehna kel ndube ateku kena
Dahin si kudahiken e lolo kerina

Jumpai aku ma karo
Gia kentisik saja
Gelahna tedehku e
Tertambari kusayangi
Segedang wari kena nge inget ingetenku
Segedang wari kena nge timan timanku

Keja nge kuturiken
Ibas aku sisada
Tedehku bandu mama karo
Enggo si tedeh tedehen

Arah angin sirembus
Ku peseh tenahndu
Mbera mbera begindu
Gelahna reh kam ndahi aku
Mbera mbera begindu
Gelahna reh kam ndahi aku

Jumpai aku ma karo
Gia kentisik saja
Gelahna tedehku e
Tertambari kusayangi
Segedang wari kena nge inget ingetenku
Segedang wari kena nge timan timanku

Keja nge kuturiken
Ibas aku sisada
Tedehku bandu mama karo
Enggo si tedeh tedehen

Arah angin sirembus
Ku peseh tenahndu
Mbera mbera begindu
Gelahna reh kam ndahi aku
Mbera mbera begindu
Gelahna reh kam ndahi aku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.