Lirik Rangerti Carane - Vadesta

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Rangerti Carane - Vadesta " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Rangerti Carane - Vadesta

Lirik Lagu Vadesta - Rangerti Carane

Jane usahaku iseh kurang opo
Kok iso nyamanmu malah karo wong liyo
Arep seko siseh endi lehku kudu nresnani
Ben koe ngerti mung aku sing gemati

Sebenarnya usahaku masih kurang apa
Kok bisa nyamanmu malah dengan orang lain
Mau dari sisi mana aku harus mencintai
Biar kau tau cuma aku yang penyayang

Konco koncoku kabeh do ra setuju
Yen aku merjuangke sliramu
Dungoku mugo koe iso bahagio
Ben loroku saiki ora sio sio

Teman temanku semua tak setuju
Kalau aku memperjuangkan dirimu
Doaku semoga kau bisa bahagia
Biar sakitku sekarang tidak sia sia

Nek takdirku iki dudu jodohmu
Bakalane aku nglalekke sliramu
Nek akhire aku kanggo koe
Awak dewe ra bakal pisah

Kalau takdirku ini bukan jodohmu
Aku akan melupakan dirimu
Kalau akhirnya aku untukmu
Kita tak akan pisah

Kabeh ngekon aku nggo nglalekke koe
Tapi raono sing ngandani carane
Aku bakal sadar
Alon alon ngikhlaske koe

Semua menyuruh aku untuk melupakan dirimu
Tapi tak ada yang memberikan caranya
Aku akan sadar
Pelan pelan mengikhlaskan kamu

Konco koncoku kabeh do ra setuju
Yen aku merjuangke sliramu
Dungoku mugo koe iso bahagio
Ben loroku saiki ora sio sio

Teman temanku semua tak setuju
Kalau aku memperjuangkan dirimu
Doaku semoga kau bisa bahagia
Biar sakitku sekarang tidak sia sia

Nek takdirku iki dudu jodohmu
Bakalane aku nglalekke sliramu
Nek akhire aku kanggo koe
Awak dewe ra bakal pisah

Kalau takdirku ini bukan jodohmu
Aku akan melupakan dirimu
Kalau akhirnya aku untukmu
Kita tak akan pisah

Kabeh ngekon aku nggo nglalekke koe
Tapi raono sing ngandani carane
Aku bakal sadar
Alon alon ngikhlaske koe

Semua menyuruh aku untuk melupakan dirimu
Tapi tak ada yang memberikan caranya
Aku akan sadar
Pelan pelan mengikhlaskan kamu

Nek takdirku iki dudu jodohmu
Bakalane aku nglalekke sliramu
Nek akhire aku kanggo koe
Awak dewe ra bakal pisah

Kalau takdirku ini bukan jodohmu
Aku akan melupakan dirimu
Kalau akhirnya aku untukmu
Kita tak akan pisah

Kabeh ngekon aku nggo nglalekke koe
Tapi raono sing ngandani carane
Aku bakal sadar
Alon alon ngikhlaske koe

Semua menyuruh aku untuk melupakan dirimu
Tapi tak ada yang memberikan caranya
Aku akan sadar
Pelan pelan mengikhlaskan kamu

Aku bakal sadar
Alon alon ngikhlaske koe

Aku akan sadar
Pelan pelan mengikhlaskan kamu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.