Lirik Serpihan Luka - Taufiq Sondang

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Serpihan Luka - Taufiq Sondang " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Serpihan Luka - Taufiq Sondang

Lirik Lagu Taufiq Sondang - Serpihan Luka

Sudah sudah sudahlah aku yang terluka
Biarlah ku bawa semua kenangan cinta
Tak mau lagi aku yang terluka

Cukup cukup cukuplah aku yang kecewa
Tak mahu lagi aku menjalin cinta
Dan tak mahu lagi ku merana

Sakitnya ditoreh luka
Pedihnya cinta didusta
Biarku pergi sersama sepihan luka
Biarku pergi sersama sepihan luka

Cuba kau putar waktu bersama ku lagi
Bagaimana ketulusan cintaku
Tak pantas kau buat ku terluka
Cuba kau putar waktu bersama ku lagi
Bagaimana ketulusan cintaku
Tak pantas kau buat ku terluka

Pergilah pergi bawalah cintamu
Aku disini bersama lukaku
Pergilah pergi bawalah cintamu
Aku disini bersama lukaku

Sudah sudah sudahlah aku yang terluka
Biarlah ku bawa semua kenangan cinta
Tak mau lagi aku yang terluka

Cukup cukup cukuplah aku yang kecewa
Tak mahu lagi aku menjalin cinta
Dan tak mahu lagi ku merana

Sakitnya ditoreh luka
Pedihnya cinta didusta
Biarku pergi sersama sepihan luka
Biarku pergi sersama sepihan luka

Cuba kau putar waktu bersama ku lagi
Bagaimana ketulusan cintaku
Tak pantas kau buat ku terluka
Cuba kau putar waktu bersama ku lagi
Bagaimana ketulusan cintaku
Tak pantas kau buat ku terluka

Pergilah pergi bawalah cintamu
Aku disini bersama lukaku
Pergilah pergi bawalah cintamu
Aku disini bersama lukaku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.