Lirik Sing Ada Saih - Tahta Agasteya

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Sing Ada Saih - Tahta Agasteya " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Sing Ada Saih - Tahta Agasteya

Lirik Lagu Tahta Agasteya - Sing Ada Saih

Galahe mejalan nuturang mekejang
Sing ade mekutang diapin tuah ...
Tresnan iluh kapining dewek beli
Nimpalin beli kal yang jani

Sing taen ... pejalan
Liang sebet bareng bareng ngraseyang
Panas lan hujan iraga tetep mejalan
Kenyem iluh sing taen ilang

Iluh ane mule seken ngerti
Teken keadaan beli
Iluh ane mule seken bani
Nerima beli ape adane

Dije beli buin mengalih
Tresna ne nuihan teken iluh
Dije beli ... saih
Tuah iluh ane seken bani
Hidup mati ngajak beli

Sing taen ... pejalan
Liang sebet bareng bareng ngraseyang
Panas lan hujan iraga tetep mejalan
Kenyem iluh sing taen ilang

Iluh ane mule seken ngerti
Teken keadaan beli
Iluh ane mule seken bani
Nerima beli ape adane

Dije beli buin mengalih
Tresna ne nuihan teken iluh
Dije beli ... saih
Tuah iluh ane seken bani
Hidup mati ngajak beli

Dije beli buin mengalih
Tresna ne nuihan teken iluh
Dije beli ... saih
Tuah iluh ane seken bani
Hidup mati ngajak beli

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.