Lirik Jerat - Dem Lepak Boyz

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Jerat - Dem Lepak Boyz " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Jerat - Dem Lepak Boyz

Lirik Lagu Dem Lepak Boyz - Jerat

Aku tak tahu apa yang merasuk jiwaku
Aku tak mampu menafi rasa di hatiku

Tapi tak sangka aku yang dulu buaya
Tak percaya sampai aku Naik gila la la la la
Sudahnya hilang kuasa
Jadi mangsa

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah terkena
Dengan lirikan mata mu
Dan suara menggoda mu

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah keliru
Adakah ku jatuh cinta
Atau ini sekadar
Jerat, Aku dah terjerat

Dia menjelma bagai bersenjatakan aura
Dia menerpa di saat aku tak sedia

Cuba mengelak, tapi terliur
Umpannya sangat hebat
Mata kailnya masih tak tak tak nampak
Sedar tak sedar terjebak
Hati koyak

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah terkena
Dengan lirikan mata mu
Dan suara menggoda mu

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah keliru
Adakah ku jatuh cinta
Atau ini sekadar
Jerat, Aku dah terjerat

Uhhh kena perangkap
Ni pemburu dah kena tambat
Nak patah balik ni dah terlambat
Ni bujang senang dah hilang keramat
Dulu semua memang aku langgar
Semua aku makan yea aku sambar
Sekarang dah jinak yang dulu tu hambar
Dijerat dengan rela ku disangkar

Cuba mengelak, tapi terliur
Umpannya sangat hebat
Mata kailnya masih tak tak tak nampak
Sedar tak sedar terjebak
Hati koyak

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah terkena
Dengan lirikan mata mu
Dan suara menggoda mu

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah keliru
Adakah ku jatuh cinta
Atau ini sekadar
Jerat, Aku dah terjerat

Diri ku diri ku diri ku kini
Dengan lirikan mata mu
Dan suara menggoda mu

Diri ku diri ku diri ku kini
Dah keliru
Atau ini sekadar
Jerat, Aku kena

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.