Lirik Lanai Meteh Tumburen - Gitarena Br Ginting

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Lanai Meteh Tumburen - Gitarena Br Ginting " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Lanai Meteh Tumburen - Gitarena Br Ginting

Lirik Lagu Gitarena Br Ginting - Lanai Meteh Tumburen

La kepe banci mama biring
Kam jadi teman geluhku
Enggo teridah sibunikenndu
La kepe ndube man pengeleh-lehi

Lausi enggo i tunggahkenndu
Nandangi aku

Gundari denga maka teridah
La kepe beluh sendungen guru

Sindabuhken pangir maka ula liah
Surung mendauh pagi perdalin
Sahun me tading aku turang
Ibas keriahen

Erjingkang aku lalit siman tepeten
Terudu aku turang lalit siman ayaken
Ukurku kepe lanai meteh tumburen
Em pengelako arih lanai sentudu

Endam upah ertima ndai turang
Ulih me tading ndai pusuhku kepe perpanna mama gintingku
Endam ulih melias ndai turang
Ulih metami ndai aku mbaba beratna

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.