Lirik Sayang La Teralang - Mey Permata Br Tarigan

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Sayang La Teralang - Mey Permata Br Tarigan " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Sayang La Teralang - Mey Permata Br Tarigan

Lirik Lagu Mey Permata Br Tarigan - Sayang La Teralang

aku sayang si mama bayang
aku sayang,,, lanai teralang

sada wari kin pe sirang
lampas pe dagingku tayang
mataku lalap terbayang bayang

aku sayang si mama bayang
huuuuuu uuu uuu

jagalah kesehaten ndu
Turang
seh bergehna
angin si rembus
ibas tengah berngi eee...

jaga mata
ras pusuh ndu turang

ula kel min sempat meldus
arih si enggo
pudun ee
tetaplah saling percaya
tetap saling setia 

palas ateta ngena

aku sayang si mama bayang
aku sayang lanai taralang

amin gia bas senang
susah pee pagi tetap ku sayang

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.