Lirik Anak Kampung - Adam ZBP

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Anak Kampung - Adam ZBP " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Anak Kampung - Adam ZBP

Lirik Lagu Adam ZBP - Anak Kampung

metey metey ku kijo koli ore
seenoknyo aku mu sepak tende
kalu meme toksuko terus tere
bakpo demo berpuro puro saye

meme aku bukei ni kelah kayo
tapi aku ado maruoh rego
aku meme takdok harto dan takhto
tapi jange mu nok pijok muko

aku tok sesal aku jadi anok kapung
bukey ore seney tane padi tane jagung
penat dan leloh aku sendiri tangung
dari kayo tapi perangai sombong

burung pipit terbe melaye laye
hinggap dipohon berduri
buke duit dipande ore
tapi dipande bahaso budi

demo ore kayo taraf tinggi
ado belako disegenak segi
aku kelah takdok serbo serbi
tapi aku jugok ado hati

Dengar deh nok royak wi tahu
sesok takpo asal jujur selalu
kalu soal setio jange diragu
biar ku kapung gini aku tok malu

aku tok sesal aku jadi anok kapung
bukey ore seney tane padi tane jagung
penat dan leloh aku sendiri tangung
dari kayo tapi perangai sombong

ikey kerapu gelamo ikey duri
baik aku jago hati sediri
no i love u baik sore diri
dari lukoku luko dihati............. 

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.