Lirik Beraie Dalam Ati - Vincent Umbau

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Beraie Dalam Ati - Vincent Umbau " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Beraie Dalam Ati - Vincent Umbau

Lirik Lagu Vincent Umbau - Beraie Dalam Ati

Pagi lemai enda ngira maya
Ransing reraie nyabak belama
Ngiga emperiyai ambai emperuji ati
Betengap puang ke ambai asi

Seruran ngiga nanya belama
Kini Penunga nadai di peda
Asaika niti andau titi pengerawan
Nangi jelungan puntan bepangan

Ba angin chiru ku nyada serebana
Melandai sampai labuh ai mata
Ngeratan jerita penusah di dada
Landu sebana sinu didinga

Pulai nuan ambai pulai ngagai aku baru
Puang ku enda nyamai ku kediri seilu ilu
Lama ku merinsa lama beraie dalam ati
Baka ngarapka setitik ai ambun tuchi

Baik pasang surut majak jauh aku anyut
Rawan aku takut nadai alai endur bepaut
Kasih mih ke aku lemas tengelam di tasik biru
Anang nejuka aku kediri baka tu
Pulai nuan ngagai aku baru
Pesi enggau ai penyayau tua sulu

Ba angin chiru ku nyada serebana
Melandai sampai labuh ai mata
Ngeratan jerita penusah di dada
Landu sebana sinu didinga

Pulai nuan ambai pulai ngagai aku baru
Puang ku enda nyamai ku kediri seilu ilu
Lama ku merinsa lama beraie dalam ati
Baka ngarapka setitik ai ambun tuchi

Baik pasang surut majak jauh aku anyut
Rawan aku takut nadai alai endur bepaut
Kasih mih ke aku lemas tengelam di tasik biru
Anang nejuka aku kediri baka tu
Pulai nuan ngagai aku baru
Pesi enggau ai penyayau tua sulu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.