Lirik Mangalah Untuak Cinto - Daniel Maestro

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Mangalah Untuak Cinto - Daniel Maestro " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Mangalah Untuak Cinto - Daniel Maestro

Lirik Lagu Daniel Maestro - Mangalah Untuak Cinto

Mukasuik hati nak mamaluak gunuang
Apo ka dayo tangan tak sampai
Co itu nan den rasokan kini
Padiah nyo hati talarai janji

Cando bagantuang di aka lapuak
Diganggam arek adiak ka jatuah juo
Jo denai adiak ka sansaro
Mangko nyo denai mangalah untuak cinto

Reff.
Walau di dunia tapisahkan cinto kito
Nantikan denai oi adiak dalam sarugo
Apo ka dayo denai urang ndak punyo
Sanang lah adiak jo urang nan lai barado

Walau di lahia oi adiak denai tarimo
Namun di batin ndeh adiak taisak juo
Bialah kini rantau denai adok i
Untuak kok lai dapek paubek hati

Terjemahan Bahasa Indonesia

maksud hati mau memeluk gunung
apa lah daya tangan tak sampai
seperti itu yang aku rasakan sekarang
pedihnya hati terlerai janji

seperti bergantung di akar lapuk
digenggam erat adik pasti jatuh juga
dengan aku adik akan sengsara
mangkanya aku mengalah untuk cinta

Reff.
walau di dunia terpisah cinta kita
nantikan aku oii adik dalam surga
apa lah daya aku orang tidak punya
senanglah adik dengan orang yang berada

walau di lahir oii adik aku terima
namun di batin ndehh adik sakit juga
biarlah sekarang rantau aku berjalan
untung kalau bisa dapat pengobat hati

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.