Lirik Cah Ayu - Damara De

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Cah Ayu - Damara De " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Cah Ayu - Damara De

Lirik Lagu Damara De - Cah Ayu

mugo.
dadi pelengkapku
sendyan slirahmu
ora dadi karepku

pisan ketemu
slirahmu
wes gawe nyaman atiku
ndelok koe mesem ngguyu
wes iso gawe bubrah donyoku

awale ra sengojo
kok tibone dadi tresno
aku ora ndue opo opo
ndue ku roso neng dudu bondo

koe wes rausah suloyo
aku wes nyobo lan upoyo
ben koe seng. neng sandingku.
cah ayu
rungokno batinku
aku tresno slirahmu
mugo. dadi pelengkapku
senadyan slirahmu
ora dadi karepku

koe wes rausah suloyo
aku wes nyobo lan upoyo
ben koe seng. neng sandingku.

cah ayu.
rungokno batinku
aku tresno slirahmu
mugo. dadi pelengkapku
senadyan slirahmu
ora dadi karepku

cah ayu
rungokno batinku
aku tresno slirahmu
mugo. dadi pelengkapku
senadyan slirahmu
ora dadi karepku

senadyan slirahmu
ora dadi karepku
senadyan slirahmu…
ora dadi karepku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.