Lirik Munajat - M.Nasir

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Munajat - M.Nasir " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Munajat - M.Nasir

Lirik Lagu M.Nasir - Munajat

Sempurnalah
Satu ceritera
Perjalanan berkurun tanpa
Awal akhirnya

Terkotalah
Janji-janji suci
Sang salik yang rebah di
Dada kekasihNya

Dia menerang kegelapanku
Dia mereda gelora jiwa
Jika aku memohon
Hanya kerna dia bisa
Menunaikannya

Kemana saja
Aku hadapkan wajahku
Wajahnya tetap berada di situ
Kerna itu aku hilang
Pengertian rindu

Bersujud munajat menangis
Meminta jangan dipisah walau
Sedetik pun jua

Bergetar bibirku
Menyebut namanya
Berikrar bersaksi
Tiada dia selain dia

Sempurnalah
Janji kita
Itu penawar
Segala sakitku

Dia menerang kegelapanku
Dia mereda gelora jiwa
Jika aku memohon
Hanya kerna dia bisa
Menunaikannya

Kemana saja
Aku hadapkan wajahku
Wajahnya tetap berada di situ
Kerna itu aku hilang
Pengertian rindu

Bersujud munajat menangis
Meminta jangan dipisah walau
Sedetik pun jua

Bergetar bibirku
Menyebut namanya
Berikrar bersaksi
Tiada dia selain dia

Sempurnalah
Janji ini
Itulah penawar
Segala sakitku

Itulah penawar
Segala sakitku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.