Lirik Lanai Banci Robah - Yesri Tarigan

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Lanai Banci Robah - Yesri Tarigan " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Lanai Banci Robah - Yesri Tarigan

Lirik Lagu Yesri Tarigan - Lanai Banci Robah

Ku ukur-ukuri
Man kadeng ku nari
Adina lalap nari
Nge aku i sakiti

Situhuna ma biring
Arih-arihta enggo me sai
Tapi lalap pindo ndu mulihi
Salah aku nindu tempa mulihi
Tapi lalap nge ngulih-ngulihi

Aku nge tempa lalap salahken ndu
Kerna si enggo terjadi
La sadari ndu enda kerina bekas perbahanen ndu
Darami ndu salahku buniken salahndu

Situhuna ma biring
Arih-arihta enggo me sai
Tapi lalap pindo ndu mulihi
Salah aku nindu tempa mulihi
Tapi lalap nge ngulih-ngulihi

Aku nge tempa lalap salahken ndu
Kerna si enggo terjadi
La sadari ndu enda kerina bekas perbahanen ndu
Darami ndu salahku buniken salahndu

Banci saja nge ku gengken
Banci saja nge ku maafken
Tapi man kadengku nari
Adi aku pe lanai i hargai

Banci saja nge siterusken
Banci saja nge ku paksaken
Tapi pusuhku enda lanai yakin
Bagi kam ena lanai bo banci robah

Aku nge tempa lalap salahken ndu
Kerna si enggo terjadi
La sadari ndu enda kerina bekas perbahanen ndu
Darami ndu salahku buniken salahndu

Salahndu
Darami ndu salahku buniken salahndu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.