Lirik Nduwe Bojo Telu - Rosynta Dewi

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Nduwe Bojo Telu - Rosynta Dewi " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Nduwe Bojo Telu - Rosynta Dewi

Lirik Lagu Rosynta Dewi - Nduwe Bojo Telu

Paling penak koyo aku
Duwe bojo telu
Kerjone Kabeh Nyang luar negri

Ono seng oleh dolar
Ono seng oleh Reyal
Ono seng oleh Ringgit
Ono seng teko
Ono seng pamet

Ora ngantri sepi ,panggah Ono kancane
Neng omah ora tolah toleh Dewe

Paling penak koyo aku
Duwe bojo telu
Kerjone Kabeh Nyang luar negri

Saiki aku gak usah nyangdi – nyangdi
Duwetku akeh lungo teko
Tak tukok tukokne sawah
Oleh sak emblah emblah
Ngantri ngungkuli Bengkok,e lurah

Senajan aku ora nyambut gawe
Koyone bojoku tak dadek dadekne
Supoyo mengko Yen wes Podo Bali
Biso bungah wes Podo duweni

Paling penak koyo aku
Duwe bojo telu
Kerjone Kabeh Nyang luar negri

Saiki aku gak usah nyangdi – nyangdi
Duwetku akeh lungo teko
Tak tukok tukokne sawah
Oleh sak emblah emblah
Ngantri ngungkuli Bengkok,e lurah

Senajan aku ora nyambut gawe
Koyone bojoku tak dadek dadekne
Supoyo mengko Yen wes Podo Bali
Biso bungah wes Podo duweni

Paling penak koyo aku
Duwe bojo telu
Kerjone Kabeh Nyang luar negri

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.