Lirik Gelombang Asmoro - Denny Caknan Feat Niken Salindry

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Gelombang Asmoro - Denny Caknan Feat Niken Salindry " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Gelombang Asmoro - Denny Caknan Feat Niken Salindry

Lirik Lagu Denny Caknan Ft. Niken Salindry - Gelombang Asmoro

Lewat gelombang radio aku krungu swaramu
Banjur kenal-kenalan
Kirim-kiriman salam njur terus nggol senggelan
Penasaran, pengin ngajak ketemuan

Lewat gelombang radio aku krunggu swaramu
Terus kenal-kenalan
Reques lagu glombang asmoro
Lagu sing sering diputer saben dino

Umpomo biso aku nggayuh lintang
Kepengin tak petik tak wehno sliramu sayang
Ning kahanane aku durung slirane
Glombang radio sing biso dadi gantine

Durung suwe nggonku kenalan
Ben kerungu suarane ati tansah tratapan
Penasaran, koyo opo to slirane
Isih legan opo wis ono sing duwe

Semono uga atiku
Yen kerungu swaramu
Dag dig dug rasa hatiku
Gelombang asmoro ra nyono nuwuhke tresno
Soko sworo ndadekke bungahe roso

Umpomo biso aku nggayuh lintang
Kepengin tak petik tak wehno sliramu sayang
Ning kahanane aku durung ngerti slirane
Glombang radio sing biso dadi gantine

Umpama biso aku nggayuh lintang
Kepengin tak petik tak wehno sliramu sayang
Ning kahanane aku durung ngerti slirane
Glombang radio sing biso dadi gantine

Lewat radio dadi konco ben dinane

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.