Lirik Kerana Sebuah Cinta - Lia Aziz

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Kerana Sebuah Cinta - Lia Aziz " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Kerana Sebuah Cinta - Lia Aziz

Lirik Lagu Lia Aziz - Kerana Sebuah Cinta

Dengarlah sayang
Dalam pelukan malam
Aku mengirimkan
Harum asmara
Teman sepi tidurmu

Aku di sini
Ditemani syair lara
Mengenang cinta
Retak terluka
Jadi debu sengsara

Hanya pintaku
yang mampu menyampai rasa

Serasakan mentari menimpa ragaku
Bila engkau memilih membawa haluan
Terpadamlah segala memori terindah
Kaku aku meniti jalan berduri
Semua… kerna sebuah cinta

Jujur
Sungguh aku tak mengerti
Rasa ini kian ku tak pasti
Dalam kerentanan jiwa ini
Rindu ku sorot sepi
Lenyaplah semua…

Sejujurnya perit yang menikam dadaku,
Kegelapan melanda menerima cahaya,
Bertahanlah selagi sabarku terdaya,
Redha aku kembali sepi sendiri

Semua kerna sebuah cinta

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.