Lirik Setipis Tisu - The Wolu

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Setipis Tisu - The Wolu " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Setipis Tisu - The Wolu

Lirik Lagu The Wolu - Setipis Tisu

Sayang, opo koe iseh sayang
Sing tak roso koe mulai ngilang
Pitung taun awak dewe mlaku bareng
Saiki rasane kok malah peteng

Sayang, opo koe ngerti yen aku ngerti
Minggu sore koe mbok bonceng harley
Yo pancen aku durung mapan
Nanging atiku ojo nggo dolanan

Sewu lintang tak gawe omah
Mung seklebat koe mbubrah
Ora diregani
Nanging koe kok iso dibeli

Cintamu ternyata mung setipis tisu
Ringkih gampang mblenjani
Koyo janjimu neng aku

Tresnomu ternyata selama iki palsu
Setel kalem anti rungkad
Balik kanan aku

Suwene gandengan
Ra njamin pelaminan
Atiku loro tenan

Sewu lintang tak gawe omah
Mung seklebat koe mbubrah
Ora diregani
Nanging koe kok iso dibeli

Cintamu ternyata mung setipis tisu
Ringkih gampang mblenjani
Koyo janjimu neng aku

Tresnomu ternyata selama iki palsu
Setel kalem anti rungkad
Balik kanan aku

Cintamu ternyata mung setipis tisu
Ringkih gampang mblenjani
Koyo janjimu neng aku

Tresnomu ternyata selama iki palsu
Setel kalem anti rungkad
Balik kanan aku
Setel kalem anti rungkad
Balik kanan aku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.