Lirik Terlerai Cinta Kita - Nelsya Feat Mawan Pedeng

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Terlerai Cinta Kita - Nelsya Feat Mawan Pedeng " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Terlerai Cinta Kita - Nelsya Feat Mawan Pedeng

Lirik Lagu Nelsya Ft. Mawan Pedeng - Terlerai Cinta Kita

Merana kini hatiku merana
Terluka kerana cinta yang nista
Kurang apakah diriku selama ini terhadapmu
Sehingga nya kau tega menduakanku dengan dia sahabatku

Maafkan bukannya aku sengaja
Melukai hatimu oh kekasih
Kerana aku yang tak bisa menjaga hatiku
Terlerai cinta kita karena khilafku menduakan cintamu

Kini berpisah jua akhirnya
Sahabatku yang merebut hatimu hoo
Kasi beribu maaf ku pinta
Atas segala semua yang telah terjadi

Hoo oo kau curangi aku
Dan kau khianati aku
Terluka parah hatiku karna dirimu

Mungkin kita tak ditakdirkan bersama
Ikhlaskan aku dan kau carilah penggantiku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.