Lirik Bagaimana Aku - Zynakal

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Bagaimana Aku - Zynakal " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Bagaimana Aku - Zynakal

Lirik Lagu Zynakal - Bagaimana Aku

ini cerita lama
dah banyak kali dah ulang
dah banyak kali dah tanya
kali ni ku terus terang

apa guna ada nama
tapi senyuman terpaksa
benda jadi pun dah lama
cuma yang ni sampai bila

kau dengan aku
kita tahu cerita
kurang luang masa
kau ambil kerja si bapa

kau di dalam bahaya
aku di depan mata
“selamatkan aku”
waktu tu dia bicara

tak jelas
keputusan masih sama
berbisa

jelas dengan aku jadi lebih baik bicara
adil ke tak aku tahu ku buat sama rata
hanya tuhan saja tahu kisah ni tentang sapa?

bagaimana aku?
bagaimana aku?
bagaimana aku?
bagaimana aku?

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.