Lirik Lelaki Kirum Petara - Ricky Ribot

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Lelaki Kirum Petara - Ricky Ribot " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Lelaki Kirum Petara - Ricky Ribot

Lirik Lagu Ricky Ribot - Lelaki Kirum Petara

Lama udah ku meratika nuan kumang
Nyau enda ulih agi ati tu ditagang
Suba ku nangi ka rembia ngibun tapang
Enda nyangka nuan nadai diempu urang

Diatu ati aku udah cukup lantang
Diberi nuan ka aku peluang
Enda disagi enda asuh ku merembam
Nuan sigi diandai siang enggau malam

Untung amai ku dara
Ngambu nuan ka pesaka nyawa
Lantang amai aku ninga
Nuan madah ka ku lelaki kirum petara

Terima kasih ka nuan sulu
Udah meri pengerindu ka aku
Pementas budi nuan enggau aku
Ngasuh ati tu makin sayau selalu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.