Lirik MakSet - Ndarboy Genk

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu MakSet - Ndarboy Genk " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

MakSet - Ndarboy Genk

Lirik Lagu Ndarboy Genk - MakSet

Ngene banget yo
Nresnani wong ora cetho
Ngene banget yo
Pas akeh masalah
Kahananmu susah
Aku sing selalu ono
Ngene banget yo

Iki piye to
Ngajak dolan ra jadian
Iki piye to
Pengen dingerteni
Ora iso ngerteni
Njalukmu mung menang dewe
Iki piye to

Jan jane opo to sing mbok karepke
Nglarani aku tego tegone
Ndasku mumet aku judeg
Tresna mandeg mak set

Sayange dudu aku
Sing akhire dadi pilihanmu
Menangku iso gawe nyamanmu
Kalahku ra iso nduweni atimu

Cukup aku pun nyerah
Piya piye kula sampun pasrah
Yen ora sido jadian
Mung dadi pelarian
Yo wis ora masalah

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.