Lirik Tanya Ati Nuan - Mexchua

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Tanya Ati Nuan - Mexchua " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Tanya Ati Nuan - Mexchua

Lirik Lagu Mexchua - Tanya Ati Nuan

Tanya ati nuan sulu
Agi bisi pengerindu
Pengerindu ka aku
Tanya ati nuan sulu
Nama sapa ba ati nuan diatu

Maya nuan puang aku menuh
Maya nuan petang aku nyuluh
Diatu nuan lantang aku enda dikibuh
Diatu nuan senang jauh tepejuh

Enda ibuh tua belalai entelah
Ulu lungga ba ujung dilah
Pengerindu aku sigi meruan
Nadai beadan semina ke nuan

Pulai mih nuan sulu aku
Ku tetap nganti nuan ditu
Pengerindu aku ke nuan siku
Enda berubah agi baka dulu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.