Lirik Dilamun - Yonnyboii

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Dilamun - Yonnyboii " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Dilamun - Yonnyboii

Lirik Lagu Yonnyboii - Dilamun

Aku tak pernah rasakan
Hati perasaan
Kencang berdegupan
Bila engkau berdekatan
Ku tak pernah terfikir
Juga tidak perasan
Yangku sudah dilamun cinta

Dan bila aku merenung
Terus ke dalam wajahmu
Ku rasa gembira sambil tersipu malu
Aku rasakan sesuatu yang agak baharu
Iaitu cintaku padamu

Dan aku pasti pasti ku pasti
Hanya yang indah bersamamu ku janji
Terkenang dimemori
Kita kan bersama sampai mati

Kalau kau tanya
Aku bersyukur
Alhamdulillah
Sayang ku jujur
Ku mahu kau tahu yang kau selamanya
Bidadariku
Ratu hatiku
Dan tiada siapa yang dapat memisahkan
Aku dari kamu sayang jangan risau
Kerana engkaulah selamanya

Segala yang ku perlu
Sudahpun ada semua
Kau melangakapi segalanya
Yang ku tiada
Dan bila ku rasa
Sendu
Perlu
Kau disisiku selalu
Ku tak tahu macam mana
Kalau ku tiada kamu

Aku tak pernah rasakan
Hati perasaan
Kencang berdegupan
Bila engkau berdekatan
Ku tak pernah terfikir
Juga tidak perasan
Yangku sudah dilamun cinta

Aku tak pernah rasakan
Hati perasaan
Kencang berdegupan
Bila engkau berdekatan

Ku tak pernah terfikir
Juga tidak perasan
Yangku sudah dilamun cinta

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.