Lirik Harusnya Tak Bertahan - Gustrian Geno

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Harusnya Tak Bertahan - Gustrian Geno " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Harusnya Tak Bertahan - Gustrian Geno

Lirik Lagu Gustrian Geno - Harusnya Tak Bertahan

Kerana cinta aku masih bertahan
Kerana rindu ku setia menunggu
Aku merindukanmu walaupun dirimu tak merindukanku
Apakah semua kini telah berbeza
Diriku tak lagi engkau cinta

Kertas yang putih engkau torehkan tinta
Kau tulis aku dalam diary kita
Kini baru ku sadari
Kehadiranku hanya permainan hati
Gurauan sayang yang engkau berikan
Nyatanya hanya pelampiasan

Percuma aku memikirkanmu
Percuma aku menyayangimu
Sedangkan engkau bersama dia
Tak memandang diriku yang terluka

Haruskah engkau aku relakan
Harusnya diriku tak bertahan
Terhanyut dalam percintaan ini
Hanya membuat luka di dalam hati

Tiada gunanya aku bertaruh rindu
Jikalau engkau tak mencintaiku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.