Lirik Lembayung Cinta - Febian & Iqa Nizam

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Lembayung Cinta - Febian & Iqa Nizam " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Lembayung Cinta - Febian & Iqa Nizam

Lirik Lagu Febian Feat. Iqa Nizam - Lembayung Cinta

Bila kita tak lagi bisa
Untuk menjalin kasih asmara
Ku cuba untuk mengikhlaskan semua
Dirimu yang sangat ku cinta

Takkan pernah aku lepaskan
Jalinan cinta yang ku bina
Walaupun cinta kita terhalang
Ku akan tetap pertahankan

Lembayung cinta diujung senja
Mungkinkah kan menjadi nyata
Tirai yang hitam akan berubah
Menerangi cinta kita

Hati yang resah termenung diri
Kerena cinta tak direstui
Haruskah aku undurkan diri
Aku bingung mana yang aku pilih

Jangan kau resah usah bersedih
Hilangkan rasa bimbang dihati
Kerna ku yakin suatu hari
Cinta kita pastikan direstui

Takkan pernah aku lepaskan
Jalinan cinta yang ku bina
Walaupun cinta kita terhalang
Ku akan tetap pertahankan

Lembayung cinta diujung senja
Mungkinkah kan menjadi nyata
Tirai yang hitam akan berubah
Menerangi cinta kita

Hati yang resah termenung diri
Kerena cinta tak direstui
Haruskah aku undurkan diri
Aku bingung mana yang aku pilih

Jangan kau resah usah bersedih
Hilangkan rasa bimbang dihati
Kerna ku yakin suatu hari
Cinta kita pastikan direstui

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.