Lirik Mana - Yonnyboii feat. Adam E

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Mana - Yonnyboii feat. Adam E " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Mana - Yonnyboii feat. Adam E

Lirik Lagu Yonnyboii ft. Adam E - Mana

Dari mana
Kau apa cer brother
Dari mana
Now what you up to
Aku saja tanya
Malas nak cakap
Nanti kau terasa
Kalau boleh
Aku nak melebih
Penat dipangkah
Asyik rasa sedih
Aku kan star
Jadi bagi ku space
Raising the bar
Now i’m stuck in a maze

Biar aku buat diam diam
Takde orang tahu
Apa dorang tahu
Aku tahu
Apa aku mahu
Tahu mana satu
Satu satu
Semua aku laku
Baru dorang tahu
Siapa aku
Siapa diri aku
Tanya macam mana
Takde guna
Kalau taknak guna
Besar di kepala
Besar bodoh
Besar besar tumor
Mana pon kau cari
Aku pasti
Engkau takkan jumpa
Dorang suka cari
Guna lutut
Bukan pakai mata
Lari tapi tak kemana uh
Orang lain lain tapi muka sama
Aku masih cari mana
Aku cari feel asal boleh rasa
Rack city ku bina menara
Aku nak menang tak kira what acara
Dekat one utama kita wawancara
Dalam rasa lapar
Aku dah sedawa

Dari mana
Kau apa cer brother
Dari mana
Now what you up to
Aku saja tanya
Malas nak cakap
Nanti kau terasa
Kalau boleh
Aku nak melebih
Penat dipangkah
Asyik rasa sedih
Aku kan star
Jadi bagi ku space
Raising the bar
Now im stuck in a maze

Korang selalu duduk kat peak
Aku prefer the bay
Say what i just need to say
Aku penat to follow right
Lane kiri aku lagi great

Orang dekat top banyak leeches
Aku kat bawah tak nak dengar their preaches
Releases
Intentions
No peaces
Ku kerja till sleepless
There’s reasons
We need it
Ku tak lupa jasa braderku
Tapi sekarang jauh tinggal aku

Tripping fifty fifty
Hella pricey with ma homie
Ingin private terbang pagi
Aku pull up when there’s money
Aku bawak all your bitch on tour
Fuck a 50 i be wanting more
Takde kau aku masih alright

Two and two i figure out how to make a live
You don’t see what i see
What they do for business
Malicious
They be turning me
Into a diva
That keeps the party alive

Dari mana
Kau apa cer brother
Dari mana
Now what you up to
Aku saja tanya
Malas nak cakap
Nanti kau terasa
Kalau boleh
Aku nak melebih
Penat dipangkah
Asyik rasa sedih
Aku kan star
Jadi bagi ku space

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.