Lirik Ngertenono Ati - Yeni Inka

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Ngertenono Ati - Yeni Inka " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Ngertenono Ati - Yeni Inka

Lirik Lagu Yeni Inka - Ngertenono Ati

Aku ra nuntut opo meneh nglarang keras
Koe ameh cedak ro kancamu wadon
Yen pancene tresnomu tenan nggo aku
Mesti iso mikir batese pergaulanmu

Wes cukop tak ujo koe cedak sopo wae
Pesenku siji kabeh ono batas wajare

Aku ra bakal brontak
Ndak kur gawe kekancanmu rusak
Cukop aku meneng nyawang koe kepenak

Gembredek rakaruan roso pengen nguntap tenan
Ngematke le temenan nganti iso mesra tenan
Di pikir dewasa ojo nganti salah paham
Pancen koe pinter mileh konco sing geleman

Madep mantep pas ro aku koe di gawe ngguyu
Lakon aku ning mburimu terbakar api cemburu
Senajan aku ngerti kui ki kanca kancamu
Ngires ati loru kumat untu dadi ngilu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.