Lirik Yakinkan Aku - Fiza Sinha

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Yakinkan Aku - Fiza Sinha " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Yakinkan Aku - Fiza Sinha

Lirik Lagu Fiza Sinha - Yakinkan Aku

(Chorus)
Jangan permainkan diriku,
Tak mahu begitu,

(Verse 1)
Ku dijanjikan,
Intan permata,
Bulan dan bintang,
Seluruh semesta,

Manis bicara,
Namun racun berbisa,
Cinta suci,
Ku dipersia,

(Pre Chorus)
Bukan aku tak percaya,
Tapi puas diperdaya,
Jika cinta,
Buktikanlah,

(Chorus)
Yakinkan aku,
Ku yang terakhir buatmu,
Lembutkan hati sekeras batu,
Dan ia jadi milikmu,

Yakinkan lah aku,
Buktikan kau benar-benar mahu,
Jangan permainkan diriku,
Tak mahu begitu

(Verse 2)
Katakanlah,
Maksudmu sebenarnya,
Jika benar, ku kau damba,
Nak bawa kemana?

Jangan pernah,
Kau kecewakan aku,
Kerna ku takkan,
Kembali padamu,

(Pre Chorus)
Bukan aku tak percaya,
Tapi puas diperdaya,
Jika cinta,
Buktikanlah,

(Chorus)
Yakinkan aku,
Ku yang terakhir buatmu,
Lembutkan hati sekeras batu,
Dan ia jadi milikmu,

Yakinkan lah aku,
Buktikan kau benar-benar mahu,
Jangan permainkan diriku,
Tak mahu begitu

Ooo Yakinkan aku,
Ku yang terakhir buatmu,
Lembutkan hati sekeras batu,
Ia jadi milikmu,

Yakinkan aku,
Buktikan kau benar-benar mahu,
Jangan permainkan diriku,
Tak mahu begitu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.