Lirik Terbuang Sia Sia - Cut Rani Auliza

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Terbuang Sia Sia - Cut Rani Auliza " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Terbuang Sia Sia - Cut Rani Auliza


Lirik Lagu Cut Rani Auliza - Terbuang Sia Sia

Andai ku tahu rasa sakit ini
Tak mungkin dirimu menyakiti
Pilu ku rasa sebak didada kerana dirimu tak setia
Pilu ku rasa sebak didada kerana dirimu tak setia

Mengapa dulu kau bilang cinta
Kalau akhirnya hanya berpura
Apa kerana ku tak sempurna
Kau bandingkan aku dengannya
Ku tak percaya dirimu tega
Memutuskan tali cinta kita

Demi cintamu ku rela berkorban
Kan ku berikan apapun yang ku punya
Semuanya telah aku serahkan
Namun pilihan dirimu tetap dia

Kemana lagi aku ceritakan
Kepahitan yang kini aku rasa
Kisah yang indah dulu kau berikan
Akhir terbuang hanya sia sia

Sungguh kejam dirimu sayang
Kau hancurkan harapan cinta
Ku terpaksa dan merelakan
Kepergianmu tuk selamanya

Mengapa dulu kau bilang cinta
Kalau akhirnya hanya berpura
Apa kerana ku tak sempurna
Kau bandingkan aku dengannya
Ku tak percaya dirimu tega
Memutuskan tali cinta kita

Demi cintamu ku rela berkorban
Kan ku berikan apapun yang ku punya
Semuanya telah aku serahkan
Namun pilihan dirimu tetap dia

Kemana lagi aku ceritakan
Kepahitan yang kini aku rasa
Kisah yang indah dulu kau berikan
Akhir terbuang hanya sia sia

Sungguh kejam dirimu sayang
Kau hancurkan harapan cinta
Ku terpaksa dan merelakan
Kepergianmu tuk selamanya

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.