Lirik Umbas Nya Sis - Liscynthia Darie

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Umbas Nya Sis - Liscynthia Darie " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Umbas Nya Sis - Liscynthia Darie


Lirik Lagu Liscynthia Darie - Umbas Nya Sis

Dani pagi ku asai ka gila..
Meda ulah nuan majak raya..
Kulu kili nuan nyadung cherita..
Madah ulah aku enda menyana

Nuan madah aku gila
Ka ke laki ke kaya raja..
Nuan madah aku indu
Ya ke sigi enda berega..

Mayuh mulut nuan nusi cherita..
Suah bedagang ke cherita bula
Madah ke aku enda sekena..
Balat ngisin diri gila reta

Jaku tusi nuan asi
Nadai sapa orang ninga..
Anang nyadi batu api
Bejaie ke orang nambah dosa..

Umbas nya sis, sis, sis
Umbas nya sis, umbas meh nya sis
Bejaie belakang aku
Nadai orang meri gaji beribu-ribu..

Nadai ari, nadai ari ku sis
Nunda nuan nadai tuju
Manah ku majak ka pengidup ku empu..
Umbas nya sis..

Dani pagi ku asai ka gila..
Meda ulah nuan majak raya..
Kulu kili nuan nyadung cherita..
Madah ulah aku enda menyana

Nuan madah aku gila
Ka ke laki ke kaya raja..
Nuan madah aku indu
Ya ke sigi enda berega..

Mayuh mulut nuan nusi cherita..
Suah bedagang ke cherita bula
Madah ke aku enda sekena..
Balat ngisin diri gila reta

Jaku tusi nuan asi
Nadai sapa orang ninga..
Anang nyadi batu api
Bejaie ke orang nambah dosa..

Umbas nya sis, sis, sis
Umbas nya sis, umbas meh nya sis
Bejaie belakang aku
Nadai orang meri gaji beribu-ribu..

Nadai ari, nadai ari ku sis
Nunda nuan nadai tuju
Manah ku majak ka pengidup ku empu..
Umbas nya sis..

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.