Lirik Jadikan Aku Lelakimu - Five Minutes

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Jadikan Aku Lelakimu - Five Minutes " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Jadikan Aku Lelakimu - Five Minutes


Lirik Lagu Five Minutes - Jadikan Aku Lelakimu

Setelah sekian lama kita berteman
Rasa cinta di hati ini semakin menjadi
Tersiksa hati ini bila tak ku ucapkan
Separuh hatiku berat
Tapi ini harus kulakukan

Oh mungkinkah ada satu kesempatan
Untuk ku ungkapkan kata kata
Yang telah lama ku pendam
Dan ku simpan

Oh adakah satu ruang di hati mu
Tuk tempatkan rasa cinta ini
Dan jadikanlah aku lelaki mu

Ingatkah bunga mawar yang kuberikan
Jadikan pengingat untuk mu
Cinta ku takkan pernah layu

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.