Lirik Jogonen aku - Surepman

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Jogonen aku - Surepman " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Jogonen aku - Surepman


Lirik Lagu Surepman - Jogonen aku

Sayang matursuwun wes ngancani aku..
Ngerteni awakku kui ora gampang..
Sabarne atimu ngadepi aku..
Yakin aku tulus ro sliramu..

Bakal tak buktekne
Perjuanganku nggo kowe
Senajan koyo ngene
Tomponen opo anane..

Kembange ati.. sing tak tresnani..
Jogonen atimu dinggo aku..
Sepurane yen iseh okeh kurangku..
Ngertenono aku..

Gedene roso tresnoku nggo sliramu..
Sumpahe ati ra bakal tak blenjani..
Janji sehidup semati
Ayeme ati.. mergo kowe sing ngancani..

Bakal tak buktekne
Perjuanganku nggo kowe..
Senajan koyo ngene
Tomponen opo anane..

Kembange ati.. sing tak tresnani..
Jogonen atimu dinggo aku..
Sepurane yen iseh okeh kurangku..
Ngertenono aku..

Gedene roso tresnoku nggo sliramu..
Sumpahe ati ra bakal tak blenjani..
Janji sehidup semati
Ayeme ati.. mergo kowe sing ngancani..

Janji sehidup semati
Ayeme ati.. mergo kowe sing ngancani

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.