Lirik Jatun Harapan - Agustina

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Jatun Harapan - Agustina " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Jatun Harapan - Agustina

Jatun Harapan - Agustina

Lirik Lagu Agustina - Jatun Harapan

Ingat metuh huran
metuh itah kuwe bapacaran
manangis nyarenan bagetu hong benteng jalan

Hancur nday harapan
mungkin takdir belum jadi suratan
aku tuh sadar dia sapadan dengam

kapehen atey jatun restu uluh bakas muh
aku dia pantas munduk basanding dengam muh

reff
tapaksa aku tuh rela
mamutus hubungan cinta
haranan aku bawi uluh biasa

ikau hatue je baharta
aku tuh bawi sederhana
dia mungkin tajalin cinta je imbina
dia mungkin tajalin cinta je imbina

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.