Lirik Mamilih Iye - Indah Purnama Sari

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Mamilih Iye - Indah Purnama Sari " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Mamilih Iye - Indah Purnama Sari

Mamilih Iye - Indah Purnama Sari

Lirik Lagu Indah Purnama Sari - Mamilih Iye

Pehe aku payah ikau denga
Aku payah ikau dengan uluh beken
Kuam sayang cinta dengan ku
Tapi mbuhen ikau mamililih iye

Haa aku sadar
Haa are kekurangan

Oh tuhan aku jia kuasa
Manampayah ewen due
Pengorbanan ku sia sia
Isut mahi jatun irega

Haa aku sadar
Haa are kekurangan

Oh tuhan aku jia kuasa
Manampayah ewen due
Pengorbanan ku sia sia
Isut mahi jatun irega

Oh tuhan aku
Manampayah ewen due
Pengorbanan ku
Isut mahi jatun irega

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.