Lirik Nadi - Yonnyboii feat. Jobranko

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Nadi - Yonnyboii feat. Jobranko " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Nadi - Yonnyboii feat. Jobranko

Nadi - Yonnyboii feat. Jobranko

Lirik Lagu Yonnyboii Feat. Jobranko - Nadi

Jeritanku ngilu..
Tanpa ada suara..
Jantungku berdenyut..
Nadiku bergelora..

Ku hidup dalam mati..
Hanya mampu perhati
Jiwaku hanyut..

Hanya Tuhan yang tahu..
Pertarunganku ini..
Diriku bertarung.. dengan diri sendiri..
Riak.. wajah sang penipu..

Bawaku pergi..
Bawaku jauh dari yang ku kesali..
Beribu batu aku cuba melarikan diriku
Oh Tuhanku..
Hingga nadiku terhenti..

Ngilu yang tak terkata..
Bingit aku berbirat..
Sakit aku di mata
Kucuba lupa yang ingat..

Merah hati menitis..
Jantung aku digilis perasaanku..

Oh oh, hanya Tuhan yang tahu..
Pertarunganku ini..
Diriku bertarung.. dengan diri sendiri..
Riak.. wajah sang penipu..

Bawaku pergi..
Bawaku jauh dari yang ku kesali..
Beribu batu aku cuba melarikan diriku
Oh Tuhanku..
Hingga nadiku terhenti

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.