Lirik Tresno Ngalor Ngidul - Rambo Raspati

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Tresno Ngalor Ngidul - Rambo Raspati " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Tresno Ngalor Ngidul - Rambo Raspati

Tresno Ngalor Ngidul - Rambo Raspati

Lirik Lagu Rambo Raspati - Tresno Ngalor Ngidul

Aku ngiwo kowe nengen
Aku ngalor kowe ngidul
Aku berjuang
Kowe ngajak pisahan

Kelingan…
mbien karo awak mu
ngelakoni tresno suci
janji sehidup semati
Tapi sekarang kita
memilih jalan berbeda
Kau pilih dia…
dan aku pilih dirinya

Kelingan awak dewe wektu neng Kaliurang
Tuku es teh neng angkringan
sambil bergandengan tangan
Saiki nyatane awak dewe wes ra sejalan

Aku neng parangtritis
Koe isih neng kaliurang

Aku ngiwo kowe nengen
Aku ngalor kowe ngidul
Aku berjuang
Kowe ngajak pisahan

Wes tak perjuangke mati matian
Wes tak pertahanke nanging kowe wes ra sejalan
Gusti sing maringi
jodoh rezeki mati ku
Ora karo kowe

Saiki nyatane awakdewe urip bahagia
Walau tidak bersama
seperti sedia kala
Kowe karo bojomu
aku yo karo bojoku

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.