Lirik Bunga - Ezad Lazim & Azzam Sham

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Bunga - Ezad Lazim & Azzam Sham " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Bunga - Ezad Lazim & Azzam Sham

Bunga - Ezad Lazim & Azzam Sham

Lirik Lagu Ezad Lazim Feat. Azzam Sham - Bunga

Tak usah ditanya mengapa ku pilih
Bunga yang mewangi terliar berseri..
Yang tak akan nampak di mata pun
Berwarni dari lain-lain
Segan untuk aku sapa
Walau ada maksud yang ku sembunyi..

Pernah ku mencuba terima seadanya
Sayang ia selalu
Calarkan sudut hati ku..
Hingga lelah jiwa ku dikecewa
Yang tak mungkin berpaling kembali
Namun ku yakinkan nanti
Tuhan pasti beri gantinya..

Ku mohon kau yang indah pada mu
Untuk ku tatap menawar resah ku
Kekal aku.. di situ harungi cinta..

Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata-kata tentang cinta
Bicarakan dulu pada ku
Mengharum selamanya..

Ku mohon kau yang indah pada mu
Untuk ku tatap menawar resah ku
Kekal aku.. di situ harungi cinta..

Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata-kata tentang cinta
Bicarakan dulu pada ku
Mengharum selamanya..

Ku mohon kau yang indah pada mu
Untuk ku tatap menawar resah ku
Kekal aku.. di situ harungi cinta kita..

Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata-kata tentang cinta
Bicarakan dulu pada ku
Mengharum selamanya..

Pernah ku mencuba terima seadanya
Oho oho.. sayang ia selalu..
Calarkan sudut hati ku..
Hingga lelah jiwa ku dikecewa
Dan tak mungkin berpaling kembali
Lalu ku yakinkan nanti
Tuhan pasti beri gantinya..

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.