Lirik Iban Sigat - Tino Ame

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Iban Sigat - Tino Ame " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Iban Sigat - Tino Ame

Iban Sigat - Tino Ame

Lirik Lagu Tino Ame - Iban Sigat

Nama berita kaban
Udah ka bedau ngirup
Anang meh nuan enda ingat ngirup

Aram meh kitai ngirup
Ngirup anang sampai mabuk
Ngarap ke kita sigat baka aku

Iban sigat iban sigat iban sigat
Kami bansa iban sigi sigat sigat
Iban sigat iban sigat iban sigat
Nama agik enti udah ngirup sigi tambah sigat

Aram meh ngirup
Awak kitai sigat
Anang sampai mabuk
Aku jentik pending

Aram meh ngirup
Awak kitai sigat
Anang sampai mabuk
Aku jentik pending

Nama berita kaban
Udah ka bedau ngirup
Anang meh nuan enda ingat ngirup

Aram meh kitai ngirup
Ngirup anang sampai mabuk
Ngarap ke kita sigat baka aku

Iban sigat iban sigat iban sigat
Kami bansa iban sigi sigat sigat
Iban sigat iban sigat iban sigat
Nama agik enti udah ngirup sigi tambah sigat

Aram meh ngirup
Awak kitai sigat
Anang sampai mabuk
Aku jentik pending

Aram meh ngirup
Awak kitai sigat
Anang sampai mabuk
Aku jentik pending

Iban sigat iban sigat iban sigat
Kami bansa iban sigi sigat sigat
Iban sigat iban sigat iban sigat
Nama agik enti udah ngirup sigi tambah sigat

Aram meh ngirup awak kitai sigat
Anang sampai mabuk aku jentik pending
Aram meh ngirup awak kitai sigat
Anang sampai mabuk aku jentik pending

Aram meh ngirup awak kitai sigat
Anang sampai mabuk aku jentik pending
Aram meh ngirup awak kitai sigat
Anang sampai mabuk aku jentik pending

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.