Lirik Janji Industa - Taufik Hidayat

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Janji Industa - Taufik Hidayat " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Janji Industa - Taufik Hidayat

Janji Industa - Taufik Hidayat

Lirik Lagu Taufik Hidayat - Janji Industa

Verse :
Kuam mu sayang.. mbuhen cintamu bacabang
kuam mu cinta.. tapi mbuhen aku industa
Ikau bahagia.. aku hetuh je tasiksa
Ikau je sanang.. aku hetuh je bahimang
Ikau je sanang aku hetuh.. je bahimang..

Music

Chorus :
Ternyata ampi jatunti bukti..
Awal bajanji tapi ikau maingkari..
Auh je balua bara tutuk jela..
Ternyata jite baya tanjaru samata..

Janjimu bihin.. akan tarus batahan..
Tapi mbuhen.. balalu aku je jadi korban..

Verse :
Kuam mu sayang.. mbuhen cintamu bacabang
kuam mu cinta.. tapi mbuhen aku industa
Ikau bahagia.. aku hetuh je tasiksa
Ikau je sanang.. aku hetuh je bahimang
Ikau je sanang aku hetuh.. je bahimang..

Music

Chorus :
Ternyata ampi jatunti bukti..
Awal bajanji tapi ikau maingkari..
Auh je balua bara tutuk jela..
Ternyata jite baya tanjaru samata..

Janjimu bihin.. akan tarus batahan..
Tapi mbuhen.. balalu aku je jadi korban

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.