Lirik Pilihan Mu Melukai Ku - Thomas Arya

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Pilihan Mu Melukai Ku - Thomas Arya " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Pilihan Mu Melukai Ku - Thomas Arya

Pilihan Mu Melukai Ku - Thomas Arya

Lirik Lagu Thomas Arya - Pilihan Mu Melukai Ku

Patutlah kau menghindar diri
Rupanya kau sudah dapat pengganti
Wajarlah kau acuhkan aku
Kerana kau ada kekasih yang baru

Kau telah memilih dia
Untuk sandaran cinta

Mengapa kau lakukan itu
Disaat kasih dan rindu terpadu

Hoo hoo oo oo
Sumpah tak ku sangka
Mudah engkau mendua
Tanpa rasa iba kau tanam luka
Dengan sengaja

Teganya
Senyum penuh dusta
Kau jerat ku tersiksa
Racun asmara yang aku terima
Ku merana

Patutlah kau menghindar diri
Rupanya kau sudah dapat pengganti
Wajarlah kau acuhkan aku
Kerana kau ada kekasih yang baru

Kau telah memilih dia
Untuk sandaran cinta

Mengapa kau lakukan itu
Disaat kasih dan rindu terpadu

Hoo hoo oo oo
Sumpah tak ku sangka
Mudah engkau mendua
Tanpa rasa iba kau tanam luka
Dengan sengaja

Teganya
Senyum penuh dusta
Kau jerat ku tersiksa
Racun asmara yang aku terima
Ku merana

Hoo hoo oo oo
Sumpah tak ku sangka
Mudah engkau mendua
Tanpa rasa iba kau tanam luka
Dengan sengaja

Teganya
Senyum penuh dusta
Kau jerat ku tersiksa
Racun asmara yang aku terima
Ku merana

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.