Lirik Marah Jangan Lama Lama - Mida Syarita

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Marah Jangan Lama Lama - Mida Syarita " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Marah Jangan Lama Lama - Mida Syarita

Marah Jangan Lama Lama - Mida Syarita

Lirik Lagu Mida Syarita - Marah Jangan Lama Lama

Angin malam
Sampaikan pada bintang bintang
Aku rindu
Rindu kepada dirinya
Sudah lama tak ku dengar suara
Suara yang menggetarkan jiwa

Salah aku telah membuatmu gelisah
Tiada kabar seharian tak berjumpa
Tak sengaja melukai hatimu
Maafkan sayang maafkan aku
Maafkan diriku

Kembalilah pada diriku
Kembalilah dalam pelukanku
Tak sanggup ku tanpa dirimu
Hampa terasa dalam hidupku
Sayang marah jangan lama lama

Salah aku telah membuatmu gelisah
Tiada kabar seharian tak berjumpa
Tak sengaja melukai hatimu
Maafkan sayang maafkan aku
Maafkan diriku

Kembalilah pada diriku
Kembalilah dalam pelukanku
Tak sanggup ku tanpa dirimu
Hampa terasa di dalam hidupku
Sayang marah jangan lama lama

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.