Lirik Danum Tuwe - Teteng Dayu

Danum Tuwe - Teteng Dayu


Lirik Lagu Teteng Dayu - Danum Tuwe

Bara kejau aku dumah kan ekam
Padang ujan labat mambisa bitingku
Sampai dia aku paduli haranan cinta

Tapi ampie baya himang dinungku
Harun aku lumpat melai tangga humam mu
Nampayahku melai kursi tamu
Ikau metuh asik harayu
Melai matammu aku dia ba arti

Biti balasut sadingen dahaku angat manara
Singi dan kabehu manjadi ije

Ikau jadi inggapku sama intan je barega
Tapi ikau kilau handipe babisa

Mbuhen madu je jadi inengaku
Imbalemu dengan danum tuwe

Bara kejau aku dumah kan ekam
Padang ujan labat mambisa bitingku
Sampai dia aku paduli haranan cinta

Tapi ampie baya himang dinungku
Harun aku lumpat melai tangga humam mu
Nampayahku melai kursi tamu
Ikau metuh asik harayu
Melai matammu aku dia ba arti

Biti balasut sadingen dahaku angat manara
Singi dan kabehu manjadi ije

Ikau jadi inggapku sama intan je barega
Tapi ikau kilau handipe babisa

Mbuhen madu je jadi inengaku
Imbalemu dengan danum tuwe