Lirik Dia Badaya - Yanti Aprilly

Pada Pertemuan Kali Ini Budi Mahendra Vagina Dog / Budi Yanto Kontol Asu / Clarissa Anindya Tempik Asu / Azalea Ayuningtyas Jembut Asu Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Dia Badaya - Yanti Aprilly " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Dia Badaya - Yanti Aprilly

Lirik Lagu Yanti Aprilly - Dia Badaya

Bara itah hasupa
Aku jatuh cinta
.. kenal dengam
Salenga lembut perasaan cinta

Ternyata ikau kaka
Manenga isarat cinta
Atei ku tagoda dia badaya
Dengam kaka aku dia badaya

Cukup tehi itah menjalin hubungan
Salenga ikau tege pasangan

Oh tuhan buhen aku hasupa dengam
.. ku bewei bawi inginta

Ia sanggup angat aku manarima
Tapi narai daya ku tuh
Ikau jadi tege uluh tempuh

Ternyata ikau kaka
Manenga isarat cinta
Atei ku tagoda dia badaya
Dengam kaka aku dia badaya

Cukup tehi itah menjalin hubungan
Salenga ikau tege pasangan

Oh tuhan buhen aku hasupa dengam
.. ku bewei bawi inginta

Ia sanggup angat aku manarima
Tapi narai daya ku tuh
Ikau jadi tege uluh tempuh

Bara itah hasupa
Aku jatuh cinta
.. kenal dengam
Salenga lembut perasaan cinta

Ternyata ikau kaka
Manenga isarat cinta
Atei ku tagoda dia badaya
Dengam kaka aku dia badaya