Lirik I Miss You - Bunkface

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu I Miss You - Bunkface " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

I Miss You - Bunkface

Lirik Lagu Bunkface - I Miss You

Kita mula di andalas
Terus gerak ke hartamas
Tiba tiba jumpa emas

Pergi penang
Empat orang
Naik lemas dalam van paan
Yang penting kita semua have fun

Gitar telecaster Kasut T.U.K
Seluar 3 suku punk rock
Flyer dekat myspace
Mereka tunggu giliran bunkface

Tak mungkin aku melupakan mu
Bila lagi nak macam dulu
Aku rindu kita bertemu
Di dalam lagu

Bila lagi nak macam dulu
Aku rindu padamu
Biak bagi nama kami
Makcik youk bagi modal EP
Tahu tahu masuk melodi
Dari xfresh ke AJL
Situasi ke MIKP
Bunkers ada dibelakang kami
Travel satu dunia siapa sangka
Kita opening untuk Sum41
Jumpa katy perry macam mimpi rock on MTV

Tak mungkin aku melupakan mu
Bila lagi nak macam dulu
Aku rindu kita bertemu
Di dalam lagu

Bila lagi nak macam dulu
Aku rindu padamu

I miss you
I will not forget
I miss you
I will not regret
I miss you
I just wanna scream
Aku rindu padamu

Aku rindu padamu
I miss you

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.