Lirik Kala Bennyak - Anas Fikry feat. Selvi Ayunda

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Kala Bennyak - Anas Fikry feat. Selvi Ayunda " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Kala Bennyak - Anas Fikry feat. Selvi Ayunda

Lirik Lagu Anas Fikry Feat Selvi Ayunda - Kala Bennyak

Neser de’ dhika padena apajung bekto ojen
(Sayang padamu bagaikan berpayung disaat hujan)
Paggun becca karna nyapcap aeng se atampessen
(Tetap basah karena terkena percikan air)
Padena ben taresnana dhika se tak ongghuen bule se rep arep ben
(Sama halnya cintamu yang berpura pura aku yang berharap)
Nyiksa ate nyiksa , mun engak de’ dhika
(Tersiksa hati tersiksa bila ingat kamu)

Nyiksa ate nyiksa mun engak de’ dhika
(Tersiksa hati tersiksa bila ingat kamu)
Saporana bule se tak bisa mabunga dhika
(Maafkan aku yang tidak bisa membahagiakanmu)
De’ka dhika bule coma andik taresna
(Padamu, aku hanya punya cinta)
Tape macemma dhika tak pade kalaben bule Tresna dhika tak pade
(Tapi perasaan kamu tidak sama dengan cintamu berbeda)

Mung keng dunya se deddi bending nga
(Kalau dunia yang menjadi bahan perbandingan)
Saporana bule kalah bennyak
(Maafkan , aku kalah banyak)
Sadar bule oreng biasa
(Sadar aku orang biasa)

De’ patotteh asanding ben dhika
(Tidak pantas bersanding denganmu)
Jujur bule kala sakabbinah
(Jujur aku kalah semuanya)

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.