Lirik Tiada Yang Lain - Era Syaqira

Pada Pertemuan Kali Ini Lirikexcel Akan Memberikan Sebuah Informasi Tentang " Lirik Lagu Tiada Yang Lain - Era Syaqira " , Semoga Bermanfaat Untuk Kalian Semua.

Tiada Yang Lain - Era Syaqira

Lirik Lagu Era Syaqira - Tiada Yang Lain

Semilirnya angin malam ini
Membuaiku larut dalam lamunan
Khayal tentang keindahan
Dunia fana ini
Bila kita bersama selamanya

Kasih semu yang pernah kau curahkan
Ku bawa di perjalanan hidup ini
Tapi resah dan gelisah
Selalu menghantui
Karena sikapmu yang tak pasti

Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang
Tiada yang lain
Tiada yang lain
Tiada yang lain

Kasih semu yang pernah kau curahkan
Ku bawa di perjalanan hidup ini
Tapi resah dan gelisah
Selalu menghantui
Karena sikapmu yang tak pasti

Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang
Tiada yang lain

Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang

Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang
Tiada yang lain
Tiada yang lain
Tiada yang lain

Author support alieses by Budi Mahendra:

Budi Mahendra Tai Asu
  • Azalea Ayuningtyas
  • Budi Yanto
  • Citra Aurelia
  • Clarissa Anindya
  • Indra Khoirul
  • Putri Aurelia
  • Putri Nabilla
  • Shinta Arsinta
  • Vina Aurelia
  • zrcfzdkt

Thank You so much for everything.